2+1 λόγοι για να προσθέσεις τα κάστανα στη διατροφή σου

Εκτός του ότι είναι και πεντανόστιμα.
2+1 λόγοι για να προσθέσεις τα κάστανα στη διατροφή σου

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Τα κάστανα, ο ξηρός καρπός εκείνος που μας φέρνει στο νου χειμώνα, τζάκι, χωριό και όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα, βρίσκεται στην καλύτερη εποχή του.

Αμφιβάλλεις, λοιπόν, ότι αξίζει να προσθέσεις τα κάστανα στο καθημερινό σου διατροφολόγιο;

Εκτός από το ότι είναι πεντανόστιμα, παρακάτω σου παρουσιάζουμε τρεις λόγους που θα σε κάνουν να τα αγαπήσεις ακόμα παραπάνω.

Λιγότερες θερμίδες

Μπορεί να μας τρομάζει ο όρος «ξηρός καρπός» μιας και μας φέρνει στο νου πολλές θερμίδες, όμως τα κάστανα -ευτυχώς- μας χαρίζουν τις μισές θερμίδες ανά 100 γραμμάρια σε σχέση με τους υπόλοιπους επιλογές του είδους.

brown nuts

Πηγή ενέργειας

Δεν θα μπορούσες να επιλέξεις καλύτερο σνακ, από τα κάστανα, αφού αποτελούν καλή και πλούσια πηγή πρωτεϊνών και υδατανθράκων.

Βρήκες ένα ακόμα πολύτιμο σνακ λοιπόν.

Μείωση χοληστερίνης

Αν οι προηγούμενες εξετάσεις σου είχαν δείξει ανεβασμένη χοληστερίνη, δύο με τρία κάστανα την ημέρα θα μειώσουν τα επίπεδά της λόγω των μονοακόρεστων λιπαρών οξέων που διαθέτουν.

Δεν πίστευες πως κάτι τόσο νόστιμο θα μειώσει τη χοληστερίνη σου, σωστά;

What's Next