Φάε όσο θέλεις: Αυτά τα λαχανικά δεν ξεπερνούν τις 20 θερμίδες

Κατανάλωσε τα άφοβα.
Μας πρόδωσε ο καλύτερός μας φίλος: Οι αλήθειες που μας κρύβουν τα delivery

Της Μάρως Καρούση

Έχουμε ακούσει δεκάδες θεωρίες για τις θερμίδες που έχουν τα λαχανικά.

Στα αυτιά μας οι απίστευτα λίγες θερμίδες -από 5 έως 20!- ακούγονται ουτοπικό σενάριο και μας κάνουν να σκεφτούμε πως αποκλείεται να υπάρχουν τροφές που δεν παχαίνουν στο ελάχιστο.

Ποια είναι εκείνα τα λαχανικά που μπορείς να καταναλώσεις άφοβα σε τεράστιες ποσότητες και να μην σε επηρεάσουν θερμιδικά καθόλου;

Μπρόκολο – 22 θερμίδες η κούπα 

Τρομερά χαμηλό σε θερμίδες, με εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες.

Στα τεράστια bonus του, το ότι περιέχει τόσο ισχυρά αντιοξειδωτικά τα οποία είναι ικανά να μειώσουν τον κίνδυνο του καρκίνου του παχέος εντέρου αλλά και του καρκίνου του μαστού.

Μαρούλι – 5 θερμίδες η κούπα 

Οι πιο λίγες θερμίδες που θα βρεις σε τρόφιμο και ναι μπορείς να φας όση μα όση ποσότητα θέλεις!

Με φολικό οξύ και μαγγάνιο, βρίσκεται εκεί για να ρυθμίσει το σάκχαρο στο αίμα και την σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Μανιτάρια – 13 θερμίδες η κούπα

Όλες οι ποικιλίες είναι εξαιρετικά χαμηλά σε θερμίδες και μαζί με το κάλιο, το σελήνιο και τις βιταμίνες B και D, είναι η ιδανική επιλογή για να συνοδεύσεις σχεδόν τα πάντα.

Φάε όσο θέλεις: Αυτά τα λαχανικά δεν ξεπερνούν τις 20 θερμίδες

Ντομάτες  – 18 θερμίδες η μία 

Ελάχιστες θερμίδες και όχι μόνο. Σημειώνεις; Προστατεύει το δέρμα από τις ακτίνες UV, αποτελεί ασπίδα για αρκετές κακοήθειες και μπορεί να μειώσει και την χοληστερόλη.

Σπανάκι – 7 θερμίδες η κούπα 

Η τέλεια εναλλακτική για να αντικαταστήσεις το μαρούλι, αφού και αυτό έχει ελάχιστες θερμίδες αλλά εξαιρετικά στοιχεία για τον οργανισμό σου…

Τρέχουμε για μαναβική κορίτσια.

What's Next