Τέλος στο ψάξιμο: Το πρόγραμμα διατροφής που θα εξαφανίσει τα ψωμάκια μέχρι το καλοκαίρι

Και μέσα σε δύο μήνες θα αλλάξουν όλα.
Τέλος στο ψάξιμο: Το πρόγραμμα διατροφής που θα εξαφανίσει τα ψωμάκια μέχρι το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι πλέον πάρα πολύ κοντά και κάθε γυναίκα εστιάζει σε ένα συγκεκριμένο μέρος του σώματός της που θέλει να «διορθώσει» με λίγη διατροφή, λίγη γυμναστική και λίγη εγκράτεια.

Άλλες στην κοιλιά, άλλες στην περιφέρεια, άλλες στα πόδια, με ένα σημείο, όμως, να πρωταγωνιστεί επάξια στο κλασσικό μεσογειακό σώμα και να αποτελεί στόχο για τις περισσότερες. Ποιο; Τα αιώνια, «ψωμάκια».

Πάμε λοιπόν να δούμε την πιο to the point διατροφή για να χάσεις επιτέλους πόντους από αυτήν την περιοχή στο σώμα σου που παλεύεις χρόνο με τον χρόνο.

Επιλογές σε πρωινά

Ένα βραστό αυγό / μία φρυγανιά με μία φέτα βραστή γαλοπούλα / ένα γιαούρτι 2% με βρώμη και φρούτα εποχής.

Επιλογές σε snack (είτε δεκατιανό, είτε απογευματινό)

10 αμύγδαλα ανάλατα/ δύο φέτες βραστή γαλοπούλα/ μία μπανάνα/ έξι φράουλες

Τέλος στο ψάξιμο: Το πρόγραμμα διατροφής που θα εξαφανίσει τα ψωμάκια μέχρι το καλοκαίρι

Επιλογές σε μεσημεριανά

Ένα μπιφτέκι γαλοπούλας και πράσινη σαλάτα / μία μερίδα ψάρι στην σχάρα και μπρόκολο / μία μερίδα φακές και μία κουταλιά της σούπας τυρί τύπου cottage.

Επιλογές σε βραδινά

Μία αραβική πίτα με τυρί light και βραστή γαλοπούλα / δύο κρίθινα παξιμάδια με ντοματίνια και δύο κουταλιές cottage / ένα μπιφτέκι γαλοπούλας με πράσινη σαλάτα / ένα ποτήρι γάλα αμυγδάλου με μία κουταλιά βρώμη.

Στο σημείο αυτό, πρέπει να τονιστεί πως για να ακολουθήσεις αυτήν την διατροφή η οποία ενδείκνυται για δύο με τρεις εβδομάδες , πρέπει να συμβουλευτείς τον γιατρό σου για τυχόν αλλαγές που μπορεί να γίνουν, ανάλογα με τις ανάγκες τις καθεμιάς.

What's Next