«I’m not shy, I just don’t like you»: Τα πιο ευφάνταστα logos από την εβδομάδα μόδας στο Παρίσι

Η πιο ανατρεπτική κολεξιόν της εβδομάδας μόδας.
«I’m not shy, I just don’t like you»: Τα πιο ευφάνταστα logos από την εβδομάδα μόδας στο Παρίσι

Της Μάρως Καρούση 

Όπως είπαμε η εβδομάδα μόδας στο Παρίσι, αποτελεί εκείνο το παραθυράκι στο μέλλον που συνδέει το τον κόσμο με το haute couture.

Εκεί παρουσιάζονται όλες οι ήδη υπάρχουσες τάσεις στην πιο εξελιγμένη μορφή τους (αρκετά  πιο εξελιγμένη), και φυσικά ό, τι κρίνουν οι σχεδιαστές πως πρέπει να γίνει trend.  

Έτσι, το μάτι μας έχει πλέον συνηθίσει σε δύσκολες fashion εικόνες, με εντυπωσιακές τουαλέτες που είτε δεν θα φορούσαμε ποτέ γιατί είναι εξαιρετικά εκκεντρικές, είτε θα θέλαμε να φοράμε από το πρωί ως το βράδυ, γιατί είναι εξαιρετικά εξαιρετικές. 

Στην φετινή εβδομάδα μόδας ωστόσο, υπήρξε ένα Οίκος μόδας που κατάφερε να δημιουργήσει την πιο έξυπνη, την πιο ευφάνταστη, την πιο πρωτοποριακή συλλογή που είδαμε ποτέ σε haute couture fashion shows.

Ο λόγος για τον Viktor & Rolf και για εκείνη την κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, που ενθουσίασε όλο το κοινό που παρευρέθη στην πόλη του Φωτός.  

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Han Nefkens Foundation (@fundhannefkens) στις

Ως βασικά στοιχεία της είχε το urban pop, το τούλι, το σύγχρονο fairytale design, και πάνω από όλα, μοναδικά σλόγκαν διαφόρων ειδών.

Ο Οίκος ονόμασε τη συλλογή fashion statements και η αλήθεια είναι πως είναι ακριβώς αυτό. Haute couture pastel, τούλινες τουαλέτες με logo «Get mean» «Whatever» «Sorry I’m late, I didn’t want to come», ξεσήκωσαν το κοινό και εντυπωσίασαν.  

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ArtEZ University of the Arts (@artezhogeschool) στις

Στόχος των σχεδιαστών ήταν να δημιουργήσουν ένα σύγχρονο συνονθύλευμα σκέψεων του 2019, με δηλώσεις που είναι τόσο προφανείς στα social media αλλά κανείς δεν τις ξεστομίζει τόσο εύκολα. Όλη αυτή φυσικά η «ωμότητα» ισοβαθμίστηκε μοναδικά με την ρομαντική μορφή που είχαν οι τουαλέτες της επίδειξης, με τα pastel χρώματα και με τις τούλινες επιφάνειες.  

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Viktor&Rolf (@viktorandrolf) στις

Από τα πολύ αγαπημένα μας κομμάτια ήταν φυσικά η τουαλέτα με logo «F*ck this, I’ go to Paris», «Νο photos please» και «I am not shy, I just don’t like you».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Viktor&Rolf (@viktorandrolf) στις

Και κάπως έτσι γράφεις ιστορία στην μόδα, και κάνεις ίσως την μεγαλύτερη αίσθηση στο fashion week στο Παρίσι.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Viktor&Rolf (@viktorandrolf) στις