Όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος εστιάζουμε κυρίως στη θερμιδική αξία των τροφών που καταναλώνουμε, αποφεύγουμε τα λιπαρά και μειώνουμε τις ποσότητες της τροφής μας, αγνοώντας όμως εντελώς τον σημαντικό παράγοντα της ώρας.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο παράγοντας αναφορικά με το πότε καταναλώνουμε τις τροφές μας μέσα στην ημέρα, είναι πολύ σημαντικός και έχει τεράστιο αντίκτυπο στο αποτέλεσμα που θέλουμε να πετύχουμε.

Η λάθος ώρα που θα φάμε, μπορεί να μας προκαλέσει έντονη πείνα μέσα στην ημέρα και αυτός είναι ένας λόγος που μας κάνει συχνά να παρατάμε στη μέση την προσπάθειά μας.

Πιο συγκεκριμένα, ερευνητές διαπίστωσαν πως η καλύτερη ώρα για πρωινό είναι λίγο μετά τις 7:00 π.μ. – 7:10 π.μ. για την ακρίβεια. Εξίσου σημαντικό είναι να καταναλώνεις το μεσημεριανό σου μεταξύ 12:30 και 13:00, με τις 12:38 να θεωρείται η καλύτερη ώρα.

Οι ιδανικές ώρες να καταναλώσεις τα γεύματά σου αν προσπαθείς να χάσεις βάρος

Pexels

Όσον αφορά στο δείπνο, όσο πιο αργά το αφήσεις, τόσο χειρότερο μπορεί να είναι για το αδυνάτισμά σου. Προσπάθησε να τρως το βραδινό σου φαγητό, μεταξύ 18:00 και 18:30, με τις 18:14 να ορίζεται ως η ιδανική ώρα σύμφωνα με την εν λόγω μελέτη.

Μπορεί να είναι πολύ αυστηρές οι ώρες που υποδεικνύουν οι επιστήμονες ως ιδανικές, γι’ αυτό αν δεν μπορείς να τα καταφέρεις απόλυτα, προσπάθησε να είσαι αρκετά κοντά.

Ιδιαιτέρως σημαντικό, πάντως, είναι να έχεις φάει το τελευταίο σου γεύμα πριν τις 20:00 το βράδυ.