Οι μεγάλες απογοητεύσεις, είτε προέρχονται από μια πληγωμένη καρδιά, είτε μια εκρηκτική οικογένεια ή μια απαιτητική εργασία, έχουν ισχυρό αντίκτυπο στην ψυχική μας υγεία, με την ηρεμία να μοιάζει με όνειρο μακρινό και ξεχασμένο κάπου στα παιδικά μας χρόνια.

Φυσικά, οι ρυθμοί της καθημερινότητας φέρνουν κοντά μας ακόμα πιο γρήγορα συνεχόμενες υποχρεώσεις, οι οποίες, πολλές φορές, φλερτάρουν επιδεικτικά με τα όριά σου, γεγονός που σε στρέφει σε λύσεις, ορισμένες εκ των οποίων όχι και τόσο ευεργετικές.

Μια από τις συνηθέστερες αποτελεί το stress snacking. Η ενοχλητική συνήθεια να τσιμπολογάμε συνεχώς snacks, πλούσια σε θερμίδες, ζάχαρη και αλάτι δεν ευνοεί ούτε το σώμα, ούτε το μυαλό, αλλά ούτε και τη διάθεσή μας, αφού προσφέρει πρόσκαιρη ανακούφιση.

Η επιστήμη, έρχεται να προτείνει το αντίδοτο σε αυτήν την κατάσταση, το οποίο θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα από τη ρίζα του. Πρόκειται για το χρόνο που θα πρέπει να αφιερώσεις σε εσένα και την αγαπημένη σου μουσική.

Εκείνη που σε χαλαρώσει, σε ταξιδεύει, σε διασκεδάζει και σε επαναφέρει στην πραγματικότητα, η οποία δεν είναι άλλη από το να απολαύσεις τη ζωή σου.

Stress snacking | Η συμβουλή των ψυχολόγων για να σταματήσεις να τρως λόγω άγχους

Μια μικρή υπενθύμιση ότι ανεξαρτήτως πόσους και τι ρόλους ενσαρκώνεις καθημερινά στη ζωή σου, ποτέ δεν πρέπει να πέφτεις στην παγίδα να χάνεις τον ίδιο σου τον εαυτό μέσα σε αυτήν τη χαοτική μάζα πληροφορίας, ερωτηματικών και αριθμών.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, κάθε φορά που αισθάνεσαι πίεση ή άγχος, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις τα ακουστικά σου και να αφεθείς στη χαλαρωτική μουσική που αγαπάς. Με τον τρόπο αυτό θα σταματήσεις να «ξεσπάς» σε βλαβερές συνήθειες, εκ των οποίων η πλέον συνηθισμένη είναι το λεγόμενο stress snacking…