H ιδανική στάση ύπνου κατά τη διάρκεια της περιόδου

Τελικά το κουλούριασμα στο κρεβάτι βοηθά;
H ιδανική στάση ύπνου κατά τη διάρκεια της περιόδου
Unsplash

Οι δύσκολες ημέρες του μήνα διαφέρουν στο βαθμό της έντασης του πόνου ανά γυναίκα, ωστόσο, εκείνο που αποτελεί κοινό δεδομένο για κάθε σώμα του ωραίου φύλου είναι ότι η ανεπιθύμητη αίσθηση σε βγάζει έξω από το πρόγραμμά σου.

Η συγκέντρωση δεν είναι ποτέ ίδια στην εργασία, η άσκηση παίρνει άλλους ρυθμούς, ενώ ένα από τα κομμάτια της καθημερινότητας που επηρεάζεται αισθητά είναι ο ύπνος.

Τι κι αν μέσα στη μέρα καταφέρνεις να ξεγελάσεις τον πόνο μέσα από δραστηριότητες, αφεψήματα, ακόμα και παυσίπονα, όταν φτάσει η στιγμή να ξαπλώσεις και να χαρίσεις στο σώμα σου την πολυπόθητη ηρεμία, η περίοδος φροντίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της.

Αν, λοιπόν, αναρωτιέσαι αν υπάρχει μια ιδανική στάση ύπνου για να αποφύγεις διαρροές αλλά και να κατευνάσεις τον πόνο η απάντηση είναι: Ναι!

H ιδανική στάση ύπνου κατά τη διάρκεια της περιόδου

Πολλοί υποστηρίζουν πως ο ύπνος ανάσκελα βοηθά σε μυοσκελετικά προβλήματα, ωστόσο δεν εγγυάται μεγάλη ανακούφιση. Αντιθέτως, η εμβρυακή στάση λειτουργεί σαν βάλσαμο στο πονεμένο σώμα σου.

Με τον τρόπο αυτόν μικρά ατυχήματα, τα οποία συνήθως σε λερώνουν αποτρέπονται και γυρνώντας στο πλάι, φέρνοντας τα γόνατα στο στήθος σου σε ανακουφίζει άμεσα.

Όπως και να έχει, σε καμία περίπτωση δε θα έπρεπε να κοιμάσαι μπρούμυτα κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, ώστε να μην πιέσεις τη μήτρα σου παραπάνω.

Ήδη περνάει αρκετά!