Οι υποχρεώσεις, το στρες και η ατελείωτη to-do list της ημέρας, πολλές φορές, σε ρίχνουν στο κρεβάτι δίχως ενέργεια και διάθεση για τίποτα.

Kαι το χειρότερο; Όσο  κι αν προσπαθείς να κοιμηθείς, έχοντας πολύ ανάγκη τον ύπνο και αναγνωρίζοντας την ευεργετική και αναλγητική του δράση, αντιλαμβάνεσαι πως, τελικά, ούτε αυτό μπορείς να κάνεις.

Ο λόγος είναι πως η υπερένταση, η οποία έρχεται χέρι-χέρι με την ταχυπαλμία ανεβάζει τους παλμούς, νιώθοντας έτσι ολόκληρο το σώμα σου να δονείται σε τρελούς ρυθμούς.

Τι κι αν προσπαθείς να μείνεις μακριά από οθόνες και συζητήσεις, το αποτέλεσμα παραμένει ίδιο.

Οι παρακάτω τρεις προτάσεις έρχονται να σου προσφέρουν ένα χέρι βοηθείας σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή με την υπόσχεση ότι θα σε ηρεμήσουν αποτελεσματικά.

Κρύο νερό

Ένα splash κρύου νερού στο πρόσωπο και το λαιμό σου θα αποτελέσει την ανάσα δροσιάς που χρειαζόσουν χαμηλώνοντας και τη θερμότητα, την οποία η υπερένταση προκαλεί στο σώμα σου.

Υπερένταση τέλος! 2+1 τρόποι για να κατευνάσεις την ταχυπαλμία

Εισπνοές – Εκπνοές

Εισπνοή 4 δευτερόλεπτα και εκπνοή άλλα 4. Επανάλαβέ το για 4 φορές και νιώσε καινούργιος άνθρωπος.

Μαζί με τον αέρα που βγάζεις από μέσα σου θα διώξεις μακριά και αρνητικές σκέψεις και καταστάσεις, αδειάζοντας, την ίδια στιγμή, και το μυαλό σου.

Νερό

Πέρα από την ιδιαίτερη προσοχή που θα πρέπει να επιδείξεις στη διατροφή σου, αποφεύγοντας, για παράδειγμα, αλκοόλ και καφεΐνη, η αύξηση κατανάλωσης του νερού θα σε ενυδατώσει σε βάθος και θα βοηθήσεις στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού ως προς πολλαπλές κατευθύνσεις.

Και το χτυποκάρδι θα χορέψει στη δική σου μουσική.