Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, καθώς η χρονιά φτάνει στο τέλος της, η δημιουργική παράθεση νέων στόχων ολοκληρώνει τη λίστα με τα νέα tasks της καινούργιας χρονιάς.

Κυρίαρχο ανάμεσά τους είναι η αλλαγή εργασίας. Πολλοί είναι εκείνοι, οι οποίοι δεν είναι ευχαριστημένοι με το περιβάλλον στο οποίο εργάζονται και οι λόγοι είναι ποικίλοι, με σημαντικότερους τον μισθό αλλά και τα πρόσωπα με τα οποία καλούνται να συνυπάρξουν καθημερινά.

Οι πιο τολμηροί το παίρνουν απόφαση και προσπαθούν να κάνουν το βήμα και να αλλάξουν καριέρα, συνειδητοποιώντας πως για πολύ καιρό έχουν συμβιβαστεί να δουλεύουν βιοποριστικά κι όχι με σκοπό την επαγγελματική ανέλιξη.

Σε κάθε περίπτωση, το σίγουρο είναι πως πρόκειται για μια διαδικασία δύσκολη και χρονοβόρα, η οποία απαιτεί αφοσίωση, επιμονή και αισιοδοξία όσα… όχι κι αν λάβεις για απάντηση.

Το παρακάτω τρίπτυχο θα σε οδηγήσει στην επιτυχία γι’ αυτό διάβασε προσεκτικά.

Καθημερινή ενασχόληση

Το να κάνεις μια αίτηση την εβδομάδα σίγουρα δεν αρκεί κι αυτό το γνωρίζεις καλά αναλογιζόμενη τον σύγχρονο ανταγωνισμό. Σήμερα, ιδίως, όπου η τεχνολογία είναι με το μέρος μας, με το πάτημα ενός κουμπιού έχουμε καταφέρει να γίνουμε υποψήφιοι για μια ακόμη θέση, άρα προσθέτουμε στο καλάθι μας μια ακόμη πιθανότητα.

Όσες περισσότερες είναι οι αιτήσεις τόσο πιο κοντά στο μεγάλο βήμα βρισκόμαστε. Μετάτρεψε την κάθε μέρα σαν να είναι η πλέον τυχερή σου.

Γυναίκα καριέρας | 2 + 1 τρόποι να κάνεις το βιογραφικό σου να ξεχωρίσει

Unsplash

Ξεχώρισε με διαφορετικότητα

Το να στείλεις ένα σκέτο βιογραφικό, αναμενόμενα δε θα κάνει τη διαφορά στα μάτια του recruiter. Εκείνο, ωστόσο, που θα το πετύχει είναι να γράψεις ένα έξυπνο συνοδευτικό κείμενο που θα βγάλει προς τα έξω την ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα σου. Επίσης, η προσθήκη οπτικοακουστικού υλικού, όπως ένα βίντεο θα χαρακτηριζόταν ένα ακόμα δυνατό plus στην αίτησή σου, αφού πολλοί πέρα από το γεγονός ότι δεν το σκέφτονται, το αποφεύγουν λόγω του φακού αλλά και της έλλειψης χρόνου.

Προσάρμοσε το βιογραφικό σου

Οι αιτήσεις οι οποίες υποβάλεις συνήθως διαφέρουν η μία από την άλλη, κυρίως διότι το κάθε job description αναδεικνύει άλλα απαιτούμενα χαρακτηριστικά. Με μπούσουλα αυτό θα πρέπει να προσαρμόζεις το βιογραφικό σου και να μην στέλνεις μια τυποποιημένη φόρμα παντού. Με αυτόν τον τρόπο, αφού έχεις κατανοήσει καλά τις ανάγκες του εργοδότη θα μπορέσεις να προωθήσεις πιο αποτελεσματικά τον εαυτό σου, όπως ακριβώς και η βασική αρχή των πωλήσεων επιτάσσει.

Και το e-mail της συνέντευξης δε θα αργήσει να φτάσει…