Η κατανάλωση του νερού αποτελεί μια συνήθεια η οποία θεωρείται δεδομένη, τόσο μετά από συγκεκριμένες ενέργειες, όσο και υπό χαλαρούς ρυθμούς.

Το δώρο αυτό της φύσης για το ανθρώπινο σώμα έχει πλούσια λίστα από οφέλη με κυριότερο αυτό της ενυδάτωσης. Ωστόσο, παρά την αναγνώρισή τους η εξακολουθητική διάθεσή μας να το ξεχνάμε δεν παύει, με εμάς να ξυπνάμε από το λήθαργο μόνο όταν νιώθουμε την αίσθηση της ανάγκης να μας καταβάλει.

Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει σταθερή δοσολογία, καθώς εκείνη διαφέρει ανάλογα με τον σωματότυπο και τα κιλά του κάθε ανθρώπου, ωστόσο, τα 8 ποτήρια νερό θα πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Επιστημονικές μελέτες, μάλιστα, καθιστούν σαφές πως η επίδραση της επαρκούς κατανάλωσης νερού είναι καταλυτική στη διαδικασία της δίαιτας. Αν, λοιπόν, θέλεις να χάσεις κιλά δίχως να… λιώνεις κάθε μέρα πολλές ώρες στο γυμναστήριο και χωρίς να μένεις νηστική, αγάπησε το νερό και κάνε το σύμμαχό σου.

Αν δεν κάνεις αυτήν την κίνηση, δεν πρόκειται να χάσεις βάρος όσο κι αν το προσπαθείς

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το νερό μετατρέπεται σε διαλύτη του λίπους, το οποίο συσσωρεύεται πάνω μας σε ποικίλα σημεία, ενώ οι μεγάλες ποσότητες αυτού, με τις οποίες «ποτίζεις» τον οργανισμό σου βοηθούν το συκώτι να κάνει σωστά η δουλειά του και να μεταβολίζει το λίπος, αλλά και τα νεφρά να καθαρίζουν τις τοξίνες από το αίμα.

Μήπως να του δώσεις (επιτέλους!) λίγη περισσότερη σημασία;