Το άγχος, οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και η πολλή δουλειά, μπορούν να μας οδηγήσουν στο να μην τρεφόμαστε σωστά, πράγμα που έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στην σωματική και την ψυχική μας υγεία.

Κάποιες φορές μπορεί ακόμα και να ξεχνάς να φας ή να τρως πολύ λιγότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός σου, αφού δεν έχεις τον χρόνο που χρειάζεται για να απολαύσεις το γεύμα σου. Με δυο λόγια, τρως στο πόδι.

Αυτή η κατάσταση σου στοιχίζει σε ενέργεια και διάθεση, ενώ μπορεί να σου στοιχίσει και σε περιττά κιλά, μιας και συχνά προκαλεί… νυχτερινές επιδρομές στο ψυγείο.

Ιδού τα 3 σημάδια που πρέπει να σε θορυβήσουν και να σε κάνουν να σκεφτείς πραγματικά αν τρως λιγότερο από όσο χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στην καθημερινότητά σου.

Τρως, αλλά πεινάς γρήγορα

Αν είχες καταναλώσει την ποσότητα τροφής που χρειάζεσαι αναλογικά με τον σωματότυπο, τον οργανισμό σου και τις ανάγκες αυτού, δεν θα πείναγες σε λιγότερο από δύο ώρες. Για αυτό μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά. Πιο σωστά, μάλλον δεν προσλαμβάνεις τις θερμίδες που χρειάζεσαι. Δώσε περισσότερη σημασία στην ώρα του φαγητού και μην απασχολείς το μυαλό σου με άλλα πράγματα. Άκου απλά το σώμα σου.

Σου λείπει ενέργεια

Κοιμάσαι καλά, δουλεύεις σε κανονικούς ρυθμούς, όμως νιώθεις πως σέρνεσαι και δεν βλέπεις την ώρα να ξαπλώσεις. Αυτό, πολύ πιθανά να σχετίζεται με μειωμένη πρόσληψη τροφής αλλά και σημαντική έλλειψη βιταμινών.

Πονάει το στομάχι σου

Φούσκωμα, πόνος ψηλά στο στομάχι και χαμηλά στην κοιλιά. Αυτά είναι σημάδια δυσκοιλιότητας, η οποία προκαλείται από σημαντική έλλειψη κατανάλωσης φυτικών ινών. Πρόσθεσε στο διατροφολόγιό σου φρούτα και λαχανικά και φρόντισε να καταναλώνεις πολλά μικρά γεύματα μέσα στη μέρα.

Κάπως έτσι θα περάσουν όλα τα παραπάνω και θα επιστρέψεις σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Εξάλλου, μειώνοντας τις θερμίδες σου χωρίς την καθοδήγηση ειδικού, δεν πρόκειται να χάσεις σωστά βάρος.

Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το γνωρίζεις καλά, για να αποφύγεις τις δυσάρεστες συνέπειες.