Το μεγαλύτερο πρόγραμμα με κοινωνικό αντίκτυπο του ομίλου Estée Lauder Companies δεν είναι άλλο από την εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού.

Και φέτος, για ακόμα μία φορά, 9η κατά σειρά, η καμπάνια ευαισθητοποίησης της γνωστής εταιρείας καλλυντικών θα έχει ως πρέσβειρα την Ελένη Μενεγάκη, η οποία θα περάσει το σημαντικό μήνυμα σε όλες τις γυναίκες:

«Ενωμένοι, μπορούμε να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού για όλους».

Το σήμα κατατεθέν της καμπάνιας, η ροζ κορδέλα, που απλώνει τις ρίζες της δημιουργίας της το 1992 είχε ως σκοπό να πλάσει έναν κόσμο απαλλαγμένο από τη μάστιγα που ακούει στο όνομα καρκίνος του μαστού.

Estée Lauder | Η Ελένη Μενεγάκη πρέσβειρα της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού για 9η χρονιά

Κοσμάς Κουμιανός

Η ελληνική πρωτοβουλία της Estée Lauder Hellas, από το 2005 που ξεκίνησε, ενισχύει έμπρακτα την παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης κατά της νόσου, με τα έσοδα από το βραχιολάκι να ενισχύουν το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (ΕΑΕ).

Το σύμβολο του αγώνα κατά της ασθένειας, το οποίο θα είναι διαθέσιμο τον Οκτώβρη σε φυσικά αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα καλλυντικών, ενώ τη δημιουργία του φιλοτεχνεί ο σχεδιαστής Dukas, έχει κερδίσει εξαιρετική αποδοχή από το κοινό και καθρεφτίζει πάνω του το ρόλο της πρόληψης αλλά και της έγκαιρης διάγνωσης, σώζοντας ζωές.

Τέλος, η εκστρατεία αυτή υποστηρίζει πάνω από 60 οργανισμούς διεθνώς και έχει συγκεντρώσει περισσότερα από $99 εκατομμύρια παγκοσμίως, για να υποστηρίξει την ιατρική έρευνα σε όλο τον κόσμο, εκπαιδευτικά προγράμματα και ιατρικές υπηρεσίες, ενώ περισσότερες από 3000 μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα, έχουν πραγματοποιηθεί δωρεάν.

Estée Lauder | Η Ελένη Μενεγάκη πρέσβειρα της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού για 9η χρονιά

Κοσμάς Κουμιανός

Φωτογράφος: ο βραβευμένος Κοσμάς Κουμιανός.

#TimeToEndBreastCancer