Το νερό διατηρεί τη θερμοκρασία του σώματος στα επιθυμητά επίπεδα και συμβάλλει στην αποβολή των τοξινών, ενώ σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, ακόμα και η μικρή αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε κούραση και εξάντληση.

Μπορεί η σύσταση είναι πως ένας ενήλικας χρειάζεται 8 – 10 ποτήρια νερό ημερησίως, όμως αυτό αλλάζει κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και ιδιαίτερα τις ημέρες που οι θερμοκρασίες φτάνουν σε συνθήκες καύσωνα.

Σύμφωνα με του επιστήμονες, η ημερήσια πρόσληψη υγρών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και ειδικά αν ασκούμαστε ή περπατάμε, πρέπει να ξεπερνά το 1,5 λίτρο.

Το θετικό είναι πως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, μας είναι πολύ πιο εύκολο να πιούμε νερό, σε σχέση με το χειμώνα.

Επίσης, οι χυμοί, τα φρούτα και τα αθλητικά ποτά που μας γεμίζουν ηλεκτρολύτες, κάνουν εξίσου καλή δουλειά και κρατούν μακριά την αφυδάτωση.

Προσοχή λοιπόν!

Η ζάλη, ο πονοκέφαλος και οι κράμπες, μπορεί να είναι σημάδια αφυδάτωσης, που προέρχεται από την έντονη εφίδρωση. Πιες πολύ νερό, πρόσθεσε στο διατροφολόγιό σου φρούτα και λαχανικά και δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα!