Της Τζίλα Ζυλυφτάρι

Ήρθε λοιπόν η ώρα της δίαιτας.

Η προσπάθεια απώλειας βάρους αποτελεί μια διαδικασία που απαιτεί αφοσίωση και σίγουρα υπομονή, αφού η μετάβαση από εκείνο που θεωρούσαμε φυσιολογικό στα επιτρεπτά επίπεδα κατανάλωσης θυμίζει μονοπάτι στενό, το οποίο σε περιορίζει και η θέα του δε σου επιτρέπει να ευχαριστηθείς την ελευθερία.

Ωστόσο, όλοι ξέρουμε πολύ καλά πως για να μπορέσεις να φτάσεις στην Ιθάκη σου, χρειάζονται θυσίες και πειθαρχία.

Οι παρακάτω συνήθειες θα σταθούν σύμμαχοι σε αυτόν τον αγώνα και ο στόχος σου θα πλησιάζει μέρα με τη μέρα ολοένα και πιο κοντά σου.

Αλάτι, αλατάκι

Το γεύμα με το οποίο έχεις αποφασίσει να κλείσεις την ημέρα σου δε θα πρέπει να περιέχει μεγάλη ποσότητα νατρίου.

Το αλάτι θα προκαλέσει κατακράτηση με αποτέλεσμα να ξυπνήσεις το επόμενο πρωινό με φούσκωμα και αίσθηση που σε βαραίνει. Κουζίνες όπως η κινεζική με την αλμυρή τους γεύση να θυμάσαι πάντα πως δεν έχουν θέση στο βραδινό σου γεύμα.

Οι βραδινές συνήθειες που θα σε κρατήσουν μακριά από το ψυγείο

Νερό, νεράκι

Ο σούπερ ήρωας της ανθρώπινης επιβίωσης δε σταματάει να μας εκπλήσσει με τις ευεργετικές του ιδιότητες. Η αίσθηση του κορεσμού αλλά και του εφέ ότι δεν πεινάς πια θα επιφέρει το stop που επιδιώκεις να πεις στις βραδινές λιγούρες.

Τρία ποτήρια, μια ώρα πριν πας για ύπνο θα σε αποτοξινώσουν και θα σε προετοιμάσουν για νάνι, δίχως να ξυπνάς για τουαλέτα λίγα λεπτά πριν χαθείς στην αγκαλιά του αφράτου σου παπλώματος.

Οι βραδινές συνήθειες που θα σε κρατήσουν μακριά από το ψυγείο

Ζέστη, ζεστούλα

Κι όμως, έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, απέδειξε ότι εκείνοι που κοιμούνται σε χώρο με θερμοκρασία 18 βαθμών Κελσίου καίνε κατά 7% περισσότερες θερμίδες σε σχέση με τους κρυουλιάρηδες, οι οποίοι σε κάθε ευκαιρία νυστάζουν μόλις νιώσουν τη ζεστασιά στο κορμί τους.

Τι λες; Θα τα καταφέρεις;