Αν κάνεις αυτήν την κίνηση πριν κοιμηθείς, μόλις σου στέρησες 2 ώρες ύπνου

Μια συνήθεια που πρέπει να αποχαιρετήσεις.
Αν κάνεις αυτήν την κίνηση πριν κοιμηθείς, μόλις σου στέρησες 2 ώρες ύπνου

Της Τζίλα Ζυλυφτάρι

Η στιγμή χαλάρωσης που ξαπλώνουμε στο μαλακό μας στρώμα αποτελεί μια απολαυστική εμπειρία, η οποία αν και αυτονόητη διαδικασία, σε αποφορτίζει από σωματική κούραση, άγχος και στρες. Όμως, πόσες φορές έχεις πει «σήμερα θα κοιμηθώ νωρίς» αλλά στο τέλος συνειδητοποιείς πως ακόμα κι αν όντως έχεις τη θέληση να το πραγματοποιήσεις, ο ύπνος δε σου κάνει το χατίρι;

Σίγουρα, οι ανησυχίες που σε καταβάλλουν και η υπερένταση παίζουν το δικό τους, καθοριστικό ρόλο στην ανεπιθύμητη αίσθηση, ωστόσο μια συνήθεια, η οποία πλέον γίνεται μηχανικά και φαινομενικά, τουλάχιστον, φαντάζει αθώα στέκεται τροχοπέδη στην προσπάθειά σου.

Η ενασχόληση με το κινητό ή το τάμπλετ σου λίγο πριν κοιμηθείς πέρα από το τα 5 λεπτά που γίνονται μία ώρα χωρίς να το αντιληφθείς με το συνεχόμενο σκρολ, στέλνει στον εγκέφαλο το μήνυμα ότι δεν είσαι ακόμα έτοιμη για ύπνο.

Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, αυτό μπορεί να μας στοιχίσει μέχρι και 2 ώρες ύπνου, τη στιγμή που το 8ωρο συνήθως αποτελεί την ιδεατή διάρκεια για μια ημέρα δυναμική και γεμάτη ενέργεια.

Αν κάνεις αυτήν την κίνηση πριν κοιμηθείς, μόλις σου στέρησες 2 ώρες ύπνου

Μήπως, τελικά, να περιοριστούμε στη χρήση της οθόνης κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν έτσι κι αλλιώς το κινητό αποτελεί προέκταση του χεριού και να δώσουμε στην βραδινή μας ξεκούραση την αξία που της αρμόζει;

What's Next