Έκρηξη βιταμινών! Τρία λαχανικά που μπορείς να καταναλώσεις ωμά και δεν το ξέρεις

Νέες γαστρονομικές περιπέτειες on board.
Έκρηξη βιταμινών! Τρία λαχανικά που μπορείς να καταναλώσεις ωμά και δεν το ξέρεις

Της Τζίλα Ζυλυφτάρι

Η λίστα με τα πλέον θρεπτικά λαχανικά τιμάται ολοένα και περισσότερο, ιδιαίτερα μετά την έλευση του covid-19 στη ζωή μας.

Πιο συγκεκριμένα, η στροφή προς την ποιότητα και τις υγιεινές συνήθειες που προάγουν το σωστό lifestyle γίνεται έντονα αντιληπτή μέσα από τα τρόφιμα που επιλέγουμε να βάλουμε στο τραπέζι μας.

Τι κι αν αναγνωρίζουμε αρκετά λαχανικά ως σωτήρια και θησαυρούς αξιών; Αυτό που δεν ξέραμε μέχρι σήμερα είναι πως ορισμένα εξ’ αυτών μπορούμε να τα καταναλώσουμε και ωμά. Με αυτόν τον τρόπο δε θα βαριέσαι ποτέ ούτε τη γεύση λόγω αλλαγής, αλλά ούτε και τη διαδικασία προετοιμασίας, ακόμα και τώρα που έχουμε άπλετο χρόνο.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα λαχανικό, το οποίο μπορούμε να καταναλώσουμε και με τους δύο τρόπους. Ωστόσο, η φρέσκια μη επεξεργασμένη και τραγανή του αίσθηση θα σε ικανοποιήσει τόσο γευστικά, όσο και θρεπτικά.

Έκρηξη βιταμινών! Τρία λαχανικά που μπορείς να καταναλώσεις ωμά και δεν το ξέρεις

Παντζάρι

Έχεις συνηθίσει να περιμένεις αρκετά λεπτά για να βράσει; Αυτή η μαλακή και μουλιασμένη σάρκα του αποτελεί το λόγο που πολλοί δεν το συμπαθούν σε αντίθεση με την τραγανή και ζωντανή σε χρώμα και γεύση υφή του φρέσκου λαχανικού.

Άλλωστε, στο βράσιμο χάνει περισσότερο από 30% του φολικού οξέος του. Πιάσε τρίφτη και άδειασε τα στη σαλάτα σου.

Κολοκυθάκια

Το πιο πιθανό είναι να μην τα έχεις δοκιμάσει ποτέ ωμά ή μαριναρισμένα σε φαγητά, σνακς και σαλάτες. Με αυτόν τον τρόπο διατηρούν τις θρεπτικές τους αξίες, ενώ σου συστήνουν μια διαφορετική εκδοχή τους, πιο δροσερή, νόστιμη και υγιεινή.

Μικρές αλλαγές με οφέλη μεγάλα.

What's Next