Τρεις καθημερινές συνήθειες που υπόσχονται επίπεδη κοιλιά

Ανατρέπουν τα δεδομένα.
Τρεις καθημερινές συνήθειες που υπόσχονται επίπεδη κοιλιά

Της Τζίλα Ζυλυφτάρι

Το βραδινό είναι εκείνο το γεύμα της ημέρας, το οποίοαμέσως κατηγορούμε κάθε φορά που δύο – τρία κιλάκια εμφανίζονται ως… bonus στο σώμα μας. Με άλλα λόγια, είναι το γεύμα που έχει συνδεθεί άμεσα με το τοπικό πάχος, τις ραγάδες και την κυτταρίτιδα.

Τι θα λέγατε, όμως, αν μαθαίνατε πως υπάρχουν άλλοι, χειρότεροι εχθροί για το σώμα της από το βραδινό γεύμα;

Αν αυτό που επιθυμείς διακαώς είναι η απώλεια βάρους και η επίπεδη κοιλιά, τα παρακάτω tips σε αφορούν περισσότερο από όσο φαντάζεσαι. Ο λόγος; Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι για γρήγορο μεταβολισμό.

Τι πρέπει να κάνεις για πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις;

Όχι γιαούρτι για βραδινό

Πόσες φορές έχουμε καταφύγει σε αυτή τη δροσερή και ελαφριά επιλογή, η οποία έχει τη δυνατότητα να μας ανακουφίσει ακόμα κι από καούρες και ενοχλήσεις; Όσο ονειρική κι αν έχουμε πλάσει στο μυαλό μας τη συγκεκριμένη επιλογή, όπως αποδεικνύεται το γιαούρτι θα πρέπει να αποφευχθεί πριν τον ύπνο καθώς οι πρόσθετες γλυκαντικές ουσίες που «παντρεύονται» με τη λακτόζη οδηγούν σε απίστευτο φούσκωμα της κοιλιακής χώρας.

Τρεις καθημερινές συνήθειες που υπόσχονται επίπεδη κοιλιά

Κρύο ντους πριν τον ύπνο

Τι κι αν το κρύο σε τρομάζει το χειμώνα, προσπάθησε έστω χλιαρό. Το επίπεδο στομάχι θα «ενεργοποιηθεί» μέσα από τον ιστό λίπους, ο οποίος θα καταναλώσει ενέργεια, προκειμένου να ανεβάσει τα επίπεδα της θερμοκρασίας στο σώμα μας. Μπορεί να κρυώνουμε αλλά, παράλληλα, θα καίμε θερμίδες. Ας είναι αυτή η τελευταία μας προετοιμασία πριν τον ύπνο.

Πες αντίο στις τσίχλες χωρίς ζάχαρη

Ναι, ναι καλά ακούσατε. Αυτή η κατηγορία είναι πλούσια στην αλκοόλη ζάχαρης, η οποία ονομάζεται σορβιτόλη. Πρόκειται για τον κύριο υπαίτιο όταν αισθανόμαστε το κοινό πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς.

Τελικά τα baby steps μπορούν να φέρουν τη διαφορά που τόσο επιθυμείς.

 

 

 

What's Next