Τρία tips για να πάψεις να αμελείς το πρωινό σου γεύμα στο γραφείο

Πανέξυπνα και σίγουρα.
O εγκεφαλικός κανόνας «90 - 20» και πώς μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Όλες -ακόμα και αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε- γνωρίζουμε πως το πρωινό γεύμα είναι το πιο απαραίτητο της ημέρας.

Είναι εκείνο που μας κρατά χορτάτες ως το μεσημέρι, αλλά και εκείνο που μας κάνει να γυρίσουμε την πλάτη μας στους πειρασμούς που λέγονται: ζαμπονοτυρόπιτα, τυρόπιτα, πίτσα και άλλα τέτοια…του διαβόλου πράγματα.

Μπορεί να ξεχνάς το φαγητό σου στο σπίτι συχνά ή να μην προλαβαίνεις καν να το ετοιμάσεις μιας και ξυπνάς τελευταία στιγμή, γι’ αυτό κι εδώ θα σου παρουσιάσουμε τρία tips που θα βάλουν τέλος στις δικαιολογίες.

1. Φτιάξε το γεύμα σου αποβραδίς

Αφιέρωσε λίγα λεπτά πριν πας για ύπνο στο να γεμίσεις το αγαπημένο σου ταπεράκι και τοποθέτησε το στο ψυγείο. Το μόνο που θα χρειαστεί το πρωί θα είναι να το βάλεις στην τσάντα σου και έτσι, δεν θα σε απασχολεί να ξυπνήσεις λίγο νωρίτερα.

Τρία tips για να πάψεις να αμελείς το πρωινό σου γεύμα στο γραφείο

2. Βάλε το ξυπνητήρι σου 10 λεπτά νωρίτερα

Αν είσαι από τις γυναίκες, που απλά δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν με το πρωινό τους γιατί ξυπνούν τελευταία στιγμή, καθιέρωσε το ξύπνημα σου στα 10 λεπτά νωρίτερα από ότι συνήθιζες. Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις το χρόνο που σου λείπει και σίγουρα καλύτερη σιλουέτα.

3. Τα σωτήρια Σαββατοκύριακα

Αν πελαγοδρομείς κάθε πρωί σχετικά με το τι πρέπει να πάρεις κάθε πρωί μαζί σου και τελικά ενδίδεις σε παχυντικούς πειρασμούς, αφίερωσε λίγο χρόνο το Σαββατοκύριακο και φτιάξε μια λίστα με τα καθημερινά γεύματά σου.

Αυτό σε συνδυασμό με τα παραπάνω που είπαμε θα σε κάνει να μην φύγεις ποτέ ξανά από το σπίτι χωρίς το ταπεράκι σου.

 

What's Next