3 υλικά που κάνουν τη σαλάτα σου «βόμβα» θερμίδων

Καλύτερα να φας ένα σουβλάκι...
3 υλικά που κάνουν τη σαλάτα σου «βόμβα» θερμίδων

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Σαλάτα. Μια λέξη, χιλιάδες θετικά συναισθήματα. Θετικά γιατί όταν καταφέρνεις να πέσεις για ύπνο έχοντας φάει μια και μόνο σαλάτα νιώθεις πιο υγιής, λεπτή και fit από ποτέ, σωστά;

Όλες έτσι και νιώθουμε και κακά τα ψέμματα δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να κλείνεις την ημέρα σου από μια δροσιστική και θρεπτική σαλάτα εποχής. Όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, όμως, έτσι και στην «άκακη» σαλάτα, ελλοχεύουν κίνδυνοι που μας προσθέτουν θερμίδες.

Αυτές τις θερμίδες που δεν χρειαζόμαστε, μιας και αν τις θέλαμε θα τρώγαμε κάτι αν μη τι άλλο νοστιμότερο.

Παρακάτω θα σου παρουσιάσουμε τα τρία υλικά που προσθέτοντας τα στην σαλάτα σου, προσθέτεις αυτόματα και αρκετές θερμίδες. Τα δύο τα περιμένεις, το τρίτο όχι και τόσο. Για πάμε να τα δούμε.

Ξηροί καρποί

Βάλε ξηρούς καρπούς στην σαλάτα σου και αμέσως θα την αναβαθμίσεις σε ένα πλήρως θρεπτικό γεύμα. Προσοχή όμως!

Όχι περισσότερους από μια χούφτα και πάντα ανάλατους.

crutons and salad dish

Κρουτόν

Είναι νόστιμα τα άτιμα, αλλά ξέρεις και τι άλλο είναι; Φρυγανισμένο λευκό ψωμί φουλ στο λάδι και το βούτυρο. Σπάσε στην σαλάτα σου 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως και αμέσως θα έχεις κάνει ένα μεγάλο δώρο στον εαυτό σου.

Αποξηραμένα φρούτα

Εδώ κρύβεται μια τεράστια παγίδα και δεν πρέπει να πέσεις μέσα. Τα αποξηραμένα φρούτα δεν είναι τόσο αθώα, μιας και κρύβουν μέσα τους διπλή ή και τριπλή ποσότητα ζάχαρης από τα φρέσκα. Βάλε φράουλες, ρόδι, μήλο ή πορτοκάλι αλλά και αυτά με μέτρο.

3 υλικά που κάνουν τη σαλάτα σου «βόμβα» θερμίδων

Δεν αναφερθούμε καν στα dressings με βάση τη μαγιονέζα, γνωρίζεις πολύ καλά πως αυτή η συνήθεια απαγορεύεται, τις νύχτες που θες να φας ελαφριά και μόνο μια σαλατούλα.

 

What's Next