Mεσογειακή δίαιτα: Το εβδομαδιαίο μενού διατροφής που πρότεινε ο Σωτήρης Τσιόδρας

Δείτε τι μας συμβούλευσε...
Mεσογειακή δίαιτα: Το εβδομαδιαίο μενού διατροφής που πρότεινε ο Σωτήρης Τσιόδρας

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Στην καθιερωμένη ενημέρωσή του, ο Σωτήρης Τσιόδρας αναφέρθηκε εκτός των άλλων και στη σημαντικότητα της μεσογειακής διατροφής στην υγεία μας, ειδικά κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Ο γιατρός πρότεινε να ακολουθήσουμε το μεσογειακό μοντέλο διατροφής, ενώ επεσήμανε πως τώρα που βρισκόμαστε στα σπίτια μας, περισσότερο από ποτέ, υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος παραγωγής υγιεινών γευμάτων. Όπως ανέφερε είναι μια μεγάλη ευκαιρία να βελτιώσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες και να μαγειρέψουμε σπίτι ακολουθώντας την ελληνική παραδοσιακή διατροφή.

Ο κορυφαίος λοιμωξιολόγος επεσήμανε πως η βάση της μεσογειακής διατροφής περιλαμβάνει νερό, ποικιλία λαχανικών, φρούτα, δημητριακά και ιδιαίτερα ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά και περιορισμό κατανάλωσης του κόκκινου κρέατος.

Ενώ στη συνέχεια, αναλύοντας το μεσογειακό μοντέλο δήλωσε πως στην μεσογειακή διατροφή συναντάμε επίσης τα μικρά λιπαρά ψάρια, την συχνή κατανάλωση οσπρίων, το ελαιόλαδο, τον περιορισμό της ζάχαρης και του αλατιού. Φυσικά, ο ίδιος δεν παρέλειψε να αναφέρει πόσο σημαντική είναι η σωματική άσκηση στην διατήρηση του σωματικού μας βάρους.

Ίσως και μετά την καραντίνα να καταφέρουμε να διατηρήσουμε στην καθημερινότητα μας τις καλές συνήθειες του καθημερινού μαγειρέματος γευμάτων βασισμένα εξ’ ολοκλήρου στην πολύτιμη μεσογειακή διατροφή.

What's Next