5 τροφές πιο πλούσιες σε βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Σε μια περίοδο που την χρειαζόμαστε πολύ.
5 τροφές πιο πλούσιες σε βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Σε μια περίοδο που όλοι προσπαθούσε να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας όσο καλύτερα γίνεται, καλό είναι να δούμε ποιες τροφές εκτός του πορτοκαλιού, είναι πλούσιες σε βιταμίνη C.

Σε κάποιες περιπτώσεις, οι παρακάτω τροφές κερδίζουν κατά πολύ το πορτοκάλι, θα το πίστευες ποτέ;

Το μόνο βέβαιο; Επιβάλλεται να τις εντάξουμε άμεσα στο διατροφολόγιό μας.

Κόκκινες πιπεριές

Ένα φλιτζάνι ωμών κόκκινων πιπεριών περιέχει περίπου 190 mg βιταμίνης C, ποσότητα που είναι άκρως εντυπωσιακή. Παράλληλα η ίδια ποσότητα πράσινων πιπεριών περιέχουν 120mg. Ναι στις κόκκινες λοιπόν που εκτός από τέλειο χρώμα μας δίνουν και φουλ βιταμίνες.

5 τροφές πιο πλούσιες σε βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Φράουλες

Το αγαπημένο μας φρούτο που βρίσκεται αυτή την στιγμή στην κατάλληλη εποχή για να το καταναλώσουμε, είναι θησαυρός βιταμίνης C, καθώς ένα φλιτζάνι περιέχει 85 mg.

Εντωμεταξύ, ποιος μπορεί να φάει μόνο ένα φλιτζάνι φράουλες;

Μάνγκο

Καταναλώνοντας ένα ολόκληρο μάνγκο, χαρίζεις στον οργανισμό σου 122 mg βιταμίνης C.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Μπορεί έως τώρα να μη σου «γέμιζαν το μάτι», όμως καλό είναι να μάθεις πως ένα φλιτζάνι μας δίνει 75 mg βιταμίνης αλλά και πολλά συστατικά με αντικαρκινική δράση.

5 τροφές πιο πλούσιες σε βιταμίνη C από το πορτοκάλι

Ακτινίδιο

Το γνωστό για την βελτίωση ποιότητας ύπνου, ακτινίδιο, μας γεμίζει και με βιταμίνη C. Ήξερες ότι 2 ακτινίδια μας χαρίζουν 128 mg;

Οι παραπάνω τροφές εκτός από πλούσιες σε βιταμίνες, είναι και πολύ νόστιμες. Ποιος ο λόγος να μην βρουν χώρο στο τραπέζι μας;

What's Next