Power naps: Οι ενέσεις ενέργειας που χρειάζεσαι σύμφωνα με τους επιστήμονες

Βάλε αυτή τη συνήθεια στην καθημερινότητα σου.
Είσαι έτοιμη να ερωτευτείς; Οι τρεις ερωτήσεις που θα σου δώσουν την απάντηση

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Ως power naps οι ειδικοί αναφέρουν αυτά τα μικρά διαλείμματα  ύπνου μέσα στην ημέρα μας. Μπορεί να μην θεωρηθεί καν ύπνος, αλλά αυτό το μισάωρο που ξαπλωμένη στον καναπέ παρακολουθείς κάτι στην τηλεόραση και καταλήγεις με κλειστά μάτια νιώθεις πως χάνεις την αίσθηση με του χρόνου είναι πολύ σημαντικό.

Όλες το έχουμε νιώσει αλλά συνήθως το αποφεύγουμε γιατί πιστεύουμε πως ο χρόνος δεν είναι αρκετός για να ξεκουραστούμε. Κι όμως, αυτό είναι το μυστικό ώστε αυτός ο μικρός ύπνος να είναι ωφέλιμος και όχι επιβαρυντικός.

Η διάρκειά του λοιπόν, πρέπει να είναι 30 – 40 λεπτά.

Αντίθετα, ο ύπνος που διαρκεί από μια ώρα και πάνω, κάνοντας μας να ξυπνάμε χωρίς να έχουμε την αίσθηση του χώρου και του χρόνου, συνήθως νιώθοντας άρρωστες, επιδεινώνει την κούρασή και μας κάνει να χάνουμε ώρες από τον κύριο βραδινό μας ύπνο.

Αν λοιπόν, έχεις ένα μισάωρο το μεσημέρι, βάλε το ξυπνητήρι μισή ώρα αργότερα και ξεκουράσου. Θα αναζωογονηθείς, θα καθαρίσει το μυαλό σου και θα σου χαρίσει ξεκούραση που ούτε καν μπορούσες να φανταστείς.

What's Next