Για τις ημέρες της δίαιτας! Βρες το αντι-γλυκό που σε γλιτώσει από τις τύψεις

Για τις δύσκολες ημέρες... στέρησης.
Για τις ημέρες της δίαιτας! Βρες το αντι-γλυκό που σε γλιτώσει από τις τύψεις

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Θα ήταν ψέμα να μην παραδεχτούμε ότι κάποιες μέρες φαντάζουν άδειες χωρίς γλυκό.

Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις πως το έχεις ανάγκη και αν δεν το κάνεις θα σκάσεις. Φυσικά συμβαίνει σε όλες μας, όμως υπάρχουν τρόποι να καταπολεμήσεις την ανάγκη σου για γλυκό.

Και εδώ σου έχουμε μερικούς!

Στο χέρι σου είναι να επιλέξεις τον αγαπημένο, εκείνον που πιστεύεις ότι θα μπορέσει να λειτουργήσει και σε προτρέπουμε να τον δοκιμάσεις.

Μαύρη σοκολάτα

Αν ρωτήσουμε 10 γυναίκες, οι 9 θα μας πουν πως όταν έχουν ανάγκη για γλυκό το πρώτο που σκέφτονται είναι η σοκολάτα.

Για τις ημέρες της δίαιτας! Βρες το αντι-γλυκό που σε γλιτώσει από τις τύψεις

Όμως υπάρχει και η μαύρη σοκολάτα που καλό είναι να βάζουμε στην εξίσωση. Δεν είναι βέβαια ίδια η γεύση, όμως την δουλειά της την κάνει και με το παραπάνω.

Φρούτα

Τα φρούτα μπορούν να καλύψουν την ανάγκη μας για κάτι γλυκό καθώς περιέχουν φυσικά σάκχαρα.

Δεν ακούγεται πειστικό και όμως είναι αλήθεια, φάτε το φρουτάκι σας αντί για σοκολάτα και θα ικανοποιηθείτε απόλυτα.

Ακόμα και σε μορφή smoothie!

Για τις ημέρες της δίαιτας! Βρες το αντι-γλυκό που σε γλιτώσει από τις τύψεις

Σπιτικό κέικ

Πάρτε τη συνταγή από την μαμά σας και φτιάξτε ένα κέικ με μαύρη σοκολάτα ή πορτοκάλι. Θα είναι σαφώς πιο υγιεινό από αυτά του εμπορίου καθώς θα ξέρετε τι υλικά έχετε χρησιμοποιήσει και θα έχετε αντικαταστήσει την λευκή ζάχαρη με καστανή.

Αν τίποτα από όλα αυτά δεν πιάσει προσπαθήστε τουλάχιστον να μειώσετε την ποσότητα του γλυκού που θα καταναλώσετε.

Για τις ημέρες της δίαιτας! Βρες το αντι-γλυκό που σε γλιτώσει από τις τύψεις

Η ανάγκη για γλυκό φεύγει στις πρώτες πέντε κουταλιές οπότε μείνετε εκεί.

What's Next