Σιδηροπενία, η νόσος των γυναικών: 4 πλούσιες σε σίδηρο τροφές που θα ελαχιστοποιήσουν το πρόβλημα

Μάθε πως μπορείς να αντιμετωπίσεις την έλλειψη σιδήρου.
Σιδηροπενία, η νόσος των γυναικών: 4 πλούσιες σε σίδηρο τροφές που θα ελαχιστοποιήσουν το πρόβλημα

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Λόγω της απώλειας αίματος από την περίοδ;o μας, συχνά οι περισσότερες από εμάς αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με τον σίδηρο μας.

Αν οι εξετάσεις έδειξαν πως κινήστε σε χαμηλά επίπεδα, μην αγχώνεστε γιατί υπάρχουν τρόποι να το αντιμετωπίσετε.

Ο γιατρός θα κρίνει αν πρέπει να σας χορηγήσει συμπλήρωμα σιδήρου ανάλογα με τα αποτελέσματα των εξετάσεων αίματος. Ακόμα κι αν η φαρμακευτική αγωγή δεν κρίνεται απαραίτητη, όμως, αξίζει να γνωρίζουμε πως υπάρχουν και κάποιες τροφές που μπορούν συνδυαστικά να τον ανεβάσουν πιο γρήγορα.

Ποιες είναι αυτές;

Μοσχάρι

Τα 85 γραμμάρια μοσχαριού διαθέτει το ¼ της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σιδήρου, όμως προσοχή! Μπορεί να θέλουμε τον σίδηρό του, αλλά δεν θέλουμε την χοληστερίνη του.

Οπότε μοσχάρι αυστηρά μία με δύο φορές την εβδομάδα. Μόνο.

Σιδηροπενία, η νόσος των γυναικών: 4 πλούσιες σε σίδηρο τροφές που θα ελαχιστοποιήσουν το πρόβλημα

Σπανάκι

Όταν ήσουν μικρή η μαμά σου σε πίεζε για να το καταναλώσεις και ίσως αυτό να συμβαίνει ακόμα. Προσπάθησε να το εντάξεις στην διατροφή σου αφού πρόκειται για τεράστια πηγή σιδήρου και βιταμινών.

Ξηροί Καρποί

Κάσιους, κουκουνάρι, φουντούκι και αμύγδαλο αποτελούν την πιο εύκολη σε κατανάλωση πηγή σιδήρου.

Μια χούφτα την ημέρα συνιστούν οι διατροφολόγοι και δεν μας ζητούν και παράλογα πράγματα εδώ που τα λέμε.

Κάνε τους ξηρούς καρπούς το απογευματινό σου σνακ.

Σιδηροπενία, η νόσος των γυναικών: 4 πλούσιες σε σίδηρο τροφές που θα ελαχιστοποιήσουν το πρόβλημα

Τόνος

Η αγαπημένη τροφή τις ημέρες που δεν προλάβαμε να μαγειρέψουμε, περιέχει σεβαστή ποσότητα σιδήρου που χρειαζόμαστε. Όμως όπως όλες οι κονσέρβες πρέπει να καταναλώνονται 1-2 φορές την εβδομάδα.

Πες «ναι» στην αγαπημένη σου μακαρονοσαλάτα με τόνο λοιπόν!

Μην ξεχνάς! Η κατανάλωση των παραπάνω τροφών δεν πρέπει να συνδυάζεται με τροφές που περιέχουν ασβέστιο αφού αυτό εμποδίζει τον οργανισμό να απορροφήσει τον σίδηρο.

What's Next