Τεκίλα ή κρασί: Ποιο ποτό να προτιμήσεις αν προσέχεις τη γραμμή σου

Τι συμβαίνει με τις θερμίδες;
Τεκίλα ή κρασί: Ποιο ποτό να προτιμήσεις αν προσέχεις τη γραμμή σου

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Την περίοδο της δίαιτας δεν έχετε να αναμετρηθείτε μόνο με τις θερμίδες του φαγητού που καταναλώνετε, αλλά και με αυτές του αλκοόλ που είναι «κενές», δηλαδή δεν προσφέρουν καμία θρεπτική ουσία παρά μόνο βάρος.

Και ενώ ο διαιτολόγος θα σας απαγορεύσει τελείως το ποτό, καθώς δεν έχει να σας προσφέρει τίποτα, εξαιρώντας ίσως ένα ποτήρι λευκό κρασί -το οποίο περιέχει περίπου 90 θερμίδες ανά ποτήρι- εδώ θα σας πούμε τι πρέπει κυρίως να αποφεύγετε την περίοδο αυτή.

Η λίστα δεν θα σας αρέσει καθόλου…

Όχι στα cocktails, ναι στην τεκίλα

Απαρνηθείτε την αγαπημένη σας μαργαρίτα φράουλα καθώς το μόνο που θα καταφέρετε είναι να φορτωθείτε περίπου 600 θερμίδες. Αντί αυτού προτιμήστε μια τεκίλα με φυσικό χυμό ή lime που θα σας δώσει γύρω τις 150 θερμίδες. Ευτυχώς το καλοκαίρι που τα ζητάμε πέρασε, να και κάτι καλό.

Τεκίλα ή κρασί: Ποιο ποτό να προτιμήσεις αν προσέχεις τη γραμμή σου

Τζιν ναι, αλλά όχι τόνικ

Το τζιν ανήκει στα ποτά που μπορείτε να καταναλώνετε σε περιόδους δίαιτας, αρκεί να αφήσετε στην άκρη το τόνικ που του προσθέτει 90 θερμίδες.

Ένα αναψυκτικό light στη θέση του, είναι η καλύτερη επιλογή.

Προτίμησε το κρασί

Το κρασάκι είδαμε παραπάνω πως είναι φίλος μας, αρκεί να μείνουμε στο ένα ποτήρι που χαρίζει 90 περίπου θερμίδες.

Τεκίλα ή κρασί: Ποιο ποτό να προτιμήσεις αν προσέχεις τη γραμμή σου

Ίσως ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε και τα spritzers, που αποτελούνται από κρασί και αεριούχο νερό, δίνοντας μας τις μισές θερμίδες από το κανονικό κρασί.

Τώρα που μάθαμε, ήρθε η ώρα να αλλάξουμε συνήθειες και τον τρόπο που πίνουμε αλκοόλ αφού είναι κρίμα ό,τι στερούμαστε από το φαγητό να το… φορτωνόμαστε από τα ποτά.

What's Next