«Σύνδρομο του τελευταίου δείπνου»: Τι είναι και πώς να το πολεμήσεις

Η μεγαλύτερη παγίδα της δίαιτας.
«Σύνδρομο του τελευταίου δείπνου»: Τι είναι και πώς να το πολεμήσεις

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

Οι καλοκαιρινές διακοπές σιγά-σιγά τελειώνουν όπως συμβαίνει με όλα τα ωραία πράγματα στη ζωή και όλες θα επιστρέψουμε στη βάση μας. Δουλειά, σπίτι, ρουτίνα, δίαιτα…

Ναι, φυσικά και η δίαιτα είναι στο πρόγραμμα, καθώς στις περισσότερες από εμάς οι διακοπές αφήνουν εκτός από υπέροχες αναμνήσεις και δυο – τρία κιλάκια που αν δεν χάσουμε άμεσα, συνήθως καταλήγουμε να κουβαλάμε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.

Όποιου είδους δίαιτα και αν αποφασίσεις να ακολουθήσεις, ένα είναι το σίγουρο: Ότι θα την ξεκινήσεις την Δευτέρα. Δευτέρα, λοιπόν, η μέρα της κατάθλιψης και ταυτόχρονα της δίαιτας. Όμως πρόσεχε! Μην υποπέσεις και αυτή τη φορά στο λεγόμενο «σύνδρομο του τελευταίου δείπνου».

Με αυτό τον όρο οι επιστήμονες περιγράφουν την κακή συνήθεια μας, να καταναλώνουμε πριν την έναρξη της δίαιτας οποιαδήποτε «κακή τροφή» υπάρχει εντός και εκτός του ψυγείου μας, ώστε να μην μπούμε σε πειρασμούς όταν ξεκινήσουμε την σωστή διατροφή.

«Σύνδρομο του τελευταίου δείπνου»: Τι είναι και πώς να το πολεμήσεις

Αν και εσύ έχεις αντιληφθεί πως έχουν υπάρξει στιγμές που δεν μπορείς να κοιμηθείς επειδή ξέρεις πως υπάρχει αυτή η σοκολάτα στο ντουλάπι που αύριο δεν θα επιτρέπεται να φας, ανήκεις στην μεγάλη κατηγορία των ανθρώπων που έχουν αυτό το σύνδρομο.

Το καλό είναι πως υπάρχουν λύσεις για αυτή την συνήθεια που μόνο κακό σου κάνει και πρέπει να την αφήσεις πίσω σου μια για πάντα.

Μπορείς το Σαββατοκύριακο πριν την Δεύτερα της δίαιτας, να καλέσεις τους φίλους σου σπίτι και με την ευκαιρία να μοιραστείς τα καλούδια που περιέχουν τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο σου μαζί τους. Πρόσφερε τις σοκολάτες και τα πατατάκια σου στα αγαπημένα σου πρόσωπα, ή τουλάχιστον μην τα καταναλώσεις όλα μόνη σου.

«Σύνδρομο του τελευταίου δείπνου»: Τι είναι και πώς να το πολεμήσεις

Και την επόμενη φορά να θυμάσαι αυτό που φωνάζουν όλοι οι διαιτολόγοι, ότι το σπίτι μας δεν είναι περίπτερο ώστε να έχουμε όλα αυτά τα ανθυγιεινά τρόφιμα στα ντουλάπια μας.

Γέμισε το ψυγείο σου με φρούτα και λαχανικά, τα ντουλάπια σου με υγιεινά snacks και τότε θα μπορείς να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή. Για να είμαστε ειλικρινείς, ΜΟΝΟ τότε.

What's Next