5 δελεαστικοί λόγοι για να τρως αγνό γιαούρτι κάθε μέρα

Δεν θα πιστεύεις τα οφέλη του.
5 δελεαστικοί λόγοι για να τρως αγνό γιαούρτι κάθε μέρα

Της Γεωργίας Τζαγκαράκη

«Γιαούρτι το θαυματουργό» συνηθίζεται να αποκαλείται και αν μάθεις τους λόγους θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό.

Πέρα από όλα τα οφέλη για την υγεία μας, το αγνό γιαούρτι -και όχι τα επιδόρπια γιαουρτιού- αποτελεί ένα εύκολο γεύμα ιδανικό για δεκατιανό, καθώς μπορεί να καταναλωθεί πολύ εύκολα στη δουλειά.

Όλοι γνωρίζουμε για τα θρεπτικά συστατικά του γιαουρτιού καθώς και τος θεραπευτικές του ιδιότητες, μιας και συνηθίζουμε να το καταναλώνουμε την περίοδο που παίρνουμε αντιβίωση ώστε να αποφύγουμε τους μύκητες. Ας δούμε όμως τους λιγότερο γνωστούς λόγους που το καθιστούν αναγκαία προσθήκη στο καθημερινό μας διατροφολόγιο.

Εξαιρετική πηγή ασβεστίου

Μπορεί να είσαι μικρή για να ανησυχείς για την οστεοπόρωση, η πρόληψη όμως είναι η ασπίδα που χρειάζεται να χτίσεις από μικρή. Το ασβέστιο, το μαγνήσιο και βιταμίνη D3 αυξάνουν την οστική μάζα και ενισχύουν την σκελετική υγεία.

Καλή υγεία του εντέρου

Από την ζύμωση του γάλακτος, προκύπτουν ζωντανοί μικροοργανισμοί που ρυθμίζουν την χλωρίδα του εντέρου.

Έτσι, το γιαούρτι καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα και μέσω του βακτηρίο, λακτομπάκιλους, καταστέλλει την παραγωγή ενζύμων που ευνοούν την ανάπτυξη κακοηθειών.

Βοηθά στο αδυνάτισμα

Σχεδόν σε κάθε είδους δίαιτα θα έχεις παρατηρήσει πως το γιαούρτι δεν λείπει και αυτό γιατί τα θρεπτικά του στοιχεία σε συνδυασμό με τις λίγες θερμίδες και το αίσθημα κορεσμού που μας προσφέρει το καθιστούν ως ένα από τα δυνατότερα χαρτιά του αδυνατίσματος.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό

Σίγουρα είναι από τις τροφές που έχεις καταναλώσει όταν είσαι άρρωστη με πυρετό λόγω της δροσερής και ελαφριάς υφής του. Το γιαούρτι, βλέπεις, βοηθά στην ανάρρωση καθώς σκοτώνει τα μικρόβια.

Εύκολη πέψη

Είναι εύπεπτο, πολύ περισσότερο από το γάλα και σε περιόδους που έχουμε προβλήματα πέψης είναι ,καλύτερο μπορούμε να εντάξουμε στο διαιτολόγιό μας.

Ακόμα να γεμίσεις το ψυγείο σου;

What's Next