Χορταστικά, με ελάχιστες θερμίδες snacks στην παραλία: Δες τι πρέπει να πάρεις μαζί σου

Υγιεινά και νόστιμα.
Χορταστικά, με ελάχιστες θερμίδες snacks στην παραλία: Δες τι πρέπει να πάρεις μαζί σου

Της Μάρως Καρούση 

Μπορεί το καλοκαίρι να είναι για τα καλά εδώ και ο χρόνος για να χάσουμε εκείνα τα κιλάκια που μας ταλαιπωρούν να έχει ουσιαστικά τελειώσει, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η προσπάθεια μας πρέπει να σταματήσει.

Η παραλία έχει όλες τις ιδανικές συνθήκες για να… ξεφύγεις λίγο περισσότερο, αφού τα beach bars είναι γεμάτα πειρασμούς, με παγωτά, club sandwiches, παχυντικές γρανίτες και πολλά άλλα.

Το ότι δεν θα τα επιλέξεις όμως, αυτό δεν σημαίνει πως θα λιμοκτονήσεις, απλώς θα στραφείς σε λίγο πιο υγιεινά μονοπάτια.

Τι μπορείς να φας;

Φρούτα

Ευτυχώς, το καλοκαίρι έχει να μας προσφέρει ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί όλο τον χρόνο σε φρούτα.

Χορταστικά, με ελάχιστες θερμίδες snacks στην παραλία: Δες τι πρέπει να πάρεις μαζί σου

Κόψε σε ένα ταπεράκι, καρπούζι, πεπόνι, βερίκοκα, νεκταρίνια και τόσα άλλα και θα έχεις όλη την ώρα, ένα δροσερό και νόστιμο snack για όταν πεινάσεις.

Μέσα στις επιλογές σου και τα αποξηραμένα φρούτα!

Μπάρες δημητριακών

Πέρα από το ότι μπορείς να φτιάξεις μόνη σου μπάρες και να έχεις σε μόνιμη βάση στο ψυγείο σου, μπορείς να τις βρεις και στην αγορά σε τεράστια ποικιλία.

Αρχικά, θα σου ικανοποιήσουν αμέσως την ανάγκη σου για γλυκό και δεύτερον θα σου χαρίσουν την ενέργεια που χρειαζόσουν μετά από τόσες ώρες στον ήλιο.

Χορταστικά, με ελάχιστες θερμίδες snacks στην παραλία: Δες τι πρέπει να πάρεις μαζί σου

Ξηροί καρποί

Όποιο πρόγραμμα διατροφής δεις, ακούσεις και μάθεις, έχει πάντα τους ξηρούς καρπούς μέσα και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.

Σε χορταίνουν, σου δίνουν ενέργεια και δεν σου προσθέτουν βάρος και αυτό από μόνο του τους καθιστά ιδανικό snack. Φυσικά και αναφέρομαι σε ανάλατους ξηρούς καρπούς, γύρω στους 10 με 15 την ημέρα. Μην το παρακάνουμε!

What's Next