Θέλεις να τρως λιγότερο; Αυτό είναι το χρώμα που μειώνει την όρεξη

Και η παρακάτω έρευνα θα στο αποδείξει.
Θέλεις να τρως λιγότερο; Αυτό είναι το χρώμα που μειώνει την όρεξη

Της Μάρως Καρούση

Ποτέ δεν είχες σκεφτεί πως ένα χρώμα θα μπορούσε να αυξήσει την όρεξή σου για φαγητό, σωστά;

Κι όμως, το ότι κάτι μας τραβάει την προσοχή και κάνει τα σάλια μας… να τρέχουν, δεν είναι απλά θέμα μυρωδιάς ή της γεύσης που μας έρχεται αυτόματα στους σιελογόνους αδένες, χωρίς να το έχουμε καν δοκιμάσει.

Είναι και θέμα χρώματος και η ακόλουθη έρευνα θα στο αποδείξει.

Οι δημιουργοί των σοκολατένιων κουφέτων M&M’S, αποφάσισαν να προσθέσουν πριν μερικά χρόνια, ακόμα ένα χρώμα στα ήδη υπάρχοντα κουφέτα τις συσκευασίας. Και αυτό δεν είναι άλλο από το μπλε!

Με την πάροδο των μηνών, παρατηρήθηκε πως τα μπλε Μ&Μ’S, ήταν αυτά που έμεναν πάντα τελευταία, αφού ο κόσμος δεν φάνηκε να τα επιλέγει ούτε πρώτα, ούτε δεύτερα, ούτε τρίτα.

Την άποψη ότι το μπλε χρώμα είναι σε θέση να περιορίσει την όρεξή μας, έρχεται να ενισχύσει και ένα πείραμα, κατά το οποίο δόθηκε στους συμμετέχοντες φαγητό σε συνθήκες σκοταδιού. Κανείς λοιπόν δεν φάνηκε να θέλει πραγματικά να το καταναλώσει όσο ωραία και να μύριζε, ακόμα και αν μπορούσε κάπως να το διακρίνει.

Αυτό τι μας δείχνει λοιπόν;

Τα σκοτεινά χρώματα, όπως το μπλε και το μαύρο, σου δημιουργούν μια απέχθεια για το φαγητό, γιατί πολύ απλά δεν έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε.

Θέλεις να τρως λιγότερο; Αυτό είναι το χρώμα που μειώνει την όρεξη

Σκέψου λίγο, πόσα μπλε τρόφιμα έχεις δει να κυκλοφορούν στην αγορά;

Εκτός από τα blueberries και την πολύ fancy μπλε πατάτα, δεν νομίζω ότι μπορείς να σκεφτείς περισσότερα. Ο λόγος είναι πως ο εγκέφαλός μας, βλέποντας αυτές τις αποχρώσεις, δεν μπορεί να τις συνδέει με το φαγητό και υποσυνείδητα, σκέφτεται πως όπου μπλε και μαύρο, ενδεχομένως να υπάρχουν και… δηλητηριώδη στοιχεία.

Αυτά είναι που έστρεψαν τις βιομηχανίες τροφίμων, στο να επιλέγουν αποκλειστικά κόκκινες, καφέ, κίτρινες και πράσινες κυρίως αποχρώσεις για τα προϊόντα τους, που είναι πιο θελκτικές στο ανθρώπινο μάτι και κατ’ επέκταση έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.