Οι γυμναστές σου δίνουν τρεις καλούς λόγους για να κάνεις «σανίδα» κάθε μέρα

Στην άνεση του σπιτιού σου.
Οι γυμναστές σου δίνουν τρεις καλούς λόγους για να κάνεις «σανίδα» κάθε μέρα

Της Μάρως Καρούση

Βρήκαμε την άσκηση που επιβάλλεται να βάλεις στην καθημερινότητά σου.

Ανάμεσα στις πολύ απλές ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι, η «σανίδα» είναι εξαιρετική, εύκολη -μόλις την συνηθίσεις- και βοηθάει στην δημιουργία ενός ωραίου και γυμνασμένου κορμιού.

Οι γυμναστές και συγκεκριμένα όσοι ασχολούνται με το personal, την συνιστούν ανεπιφύλακτα, αφού μπορεί να εκτελεστεί από τον καθένα στην άνεση του σπιτιού του και τα οφέλη είναι πολύ περισσότερα από όσα πιστεύεις.

Ο βασικός τρόπος σε θέλει βρίσκεσαι σε μια θέση πίεσης, με το βάρος σου να στηρίζεται στον αγκώνα, τον αντιβράχιο και τα δάχτυλα των ποδιών σου.

Γιατί λοιπόν πρέπει να εισάγουμε αυτή την άσκηση στην καθημερινότητα μας;

Δυνατός κορμός

Το σώμα σου χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: Το πάνω μέρος (περιλαμβάνει το κεφάλι και το τμήμα του κορμού) και το κάτω μέρος. Οι σανίδες βοηθούν στην ενίσχυση του κορμού μας, ένα τμήμα που αποτελείται κυρίως από οστά, μύες και αρθρώσεις που συνδέουν τόσο το ανώτερο όσο και το κατώτερο τμήμα του σώματος.

Οι γυμναστές σου δίνουν τρεις καλούς λόγους για να κάνεις «σανίδα» κάθε μέρα

Επίπεδη κοιλιά 

Μια επίπεδη κοιλιά χρειάζεται προσπάθεια και πειθαρχία. Μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση με σανίδες μπορεί να «ενεργοποιήσει» το διάσημο six-pack πολύ γρηγορότερα από άλλου είδους προπονήσεις.

Ενεργοποίηση του μεταβολισμού 

Σε αντίθεση με τις καρδιαγγειακές ασκήσεις, η σανίδα συμβάλλει στη δημιουργία ενός υψηλότερου μεταβολικού ρυθμού.

Φαντάσου πως οι ασκήσεις cardio γενικά θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερο λίπος και θερμίδες σε σύγκριση με τις σανίδες, δεν επηρεάζουν τόσο πολύ το μεταβολικό σας ρυθμό.

Έτοιμες να ριχτούμε στη μάχη;

What's Next