Τα τρία πρωινά γεύματα – εγγύηση στην απώλεια κιλών

Σύμφωνα πάντα με την επιστήμη.
Τα τρία πρωινά γεύματα - εγγύηση στην απώλεια κιλών

Της Μάρως Καρούση 

Θέλεις να χάσεις βάρος; Εάν ναι, τότε πρέπει να διασφαλίσεις ένα πράγμα: Ότι το πρωινό σου, το οποίο είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, είναι υγιεινό, πλήρες και πάνω από όλα approved από την επιστημονική κοινότητα.

Donuts, σοκολάτες και κέικ δεν είναι ο τρόπος για να έχεις ένα υγιεινό πρωινό γεύμα και νομίζω πως το ξέρεις.

Πώς ετοιμάζεις ένα σωστό πρωινό; 

Πρώτα, επίλεξε τα συστατικά που έχουν χαμηλές θερμίδες, όπως πρωτεΐνες και ίνες.

Και στη συνέχεια, ετοιμάζεις ένα από τα 5 τέλεια πρωινά που σου προτείνει η επιστήμη για γρήγορη απώλεια βάρους.

Βρώμη

Αποτελεί αναμφίβολα μια πολύ νόστιμη και υγιεινή επιλογή πρωινού, ιδιαίτερα εάν θέλεις να χάσεις βάρος. Η βρώμη είναι χαμηλή σε θερμίδες αλλά υψηλή σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, δύο ενώσεις που επηρεάζουν τον έλεγχο του βάρους και την όρεξη.

Τα τρία πρωινά γεύματα - εγγύηση στην απώλεια κιλών

Συγκεκριμένα, η είναι πλούσια πηγή βήτα-γλυκάνης, η οποία σύμφωνα με την έρευνα, είναι ικανή να εξισορροπήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, προκειμένου να αποφευχθούν οι συνθήκες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την όρεξή σας.

Ακτινίδια

Τα ακτινίδια είναι πλούσια σε κάλιο, βιταμίνη Κ και βιταμίνη C και έχουν υψηλά επίπεδα ινών.

Έρευνα σε 83 γυναίκες, αποκάλυψε ότι μια διατροφή πλούσια στις βιταμίνες του ακτινίδιου είναι συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην ελαχιστοποίηση της όρεξης, μειώνοντας ταυτόχρονα την περιφέρεια της μέσης και το σωματικό λίπος.

Μούρα

Τα μούρα τα βρίσκουμε σε διάφορες ποικιλίες όπως σμέουρα, βατόμουρα, φράουλες και βατόμουρα, τα οποία είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά αλλά χαμηλά σε θερμίδες.

Τα τρία πρωινά γεύματα - εγγύηση στην απώλεια κιλών
Μια μελέτη λοιπόν, διαπίστωσε ότι τα μούρα στο πρωινού-μια διαφορετική επιλογή κάθε μέρα- βοηθούν στη μείωση της όρεξης καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

Τι θα διαλέξεις;

What's Next