Οι παράγοντες που σε εμποδίζουν να χάσεις βάρος ακόμα και με δίαιτα και γυμναστική

Σου έχουμε τους λόγους, σου έχουμε και τις λύσεις.
To workout routine που θα σε βοηθήσει να κάψεις όλες τις θερμίδες των γιορτών

Της Μάρως Καρούση 

Το να χάσεις βάρος μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά όσο μεγαλώνεις και ο μεταβολισμός σου δεν είναι το ίδιο λειτουργικός.

Υπάρχουν και εκείνες οι περιπτώσεις όπου ναι μεν αλλάζεις τη διατροφή σου και την στρέφεις σε κάτι πιο υγιεινό την ώρα που λες το «ναι» και στην τακτική άσκηση, τα αποτελέσματα όμως και πάλι δεν είναι αυτά που ψάχνεις.

Εκεί, λοιπόν, είναι που ένα τεράστιο γιατί, μια πικρία, μια απογοήτευση και ένα «τι φταίει επιτέλους;» σου τυλίγουν το μυαλό, πιο πολύ και από την μανία για πατατάκια εν ώρα Netflix.

Μπορεί να υπάρχει πληθώρα αιτιών όσον αφορά στο γιατί δεν μπορείς να χάσετε βάρος παρά την αλλαγή των διατροφικών σου συνηθειών και τις non stop ώρες στο γυμναστήριο. Ορισμένες καθημερινές συνήθειες ή κάποιοι άλλοι παράγοντες μπορούν να καταστήσουν εύκολη την απώλεια βάρους, αλλά… υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που μπορούν να το καταστήσουν τρομερά δύσκολο.

Τι μπορεί να φταίει;

Κακός ύπνος

Όταν δεν κοιμάσαι αρκετά, το σώμα σου δεν πρόκειται να λειτουργήσει όπως κανονικά θα έπρεπε.

Η έλλειψη ύπνου μπορεί επίσης να οδηγήσει σε έλλειψη κινήτρων, γεγονός που θα καταστήσει πιο δύσκολο το γυμναστήριο. Ο καθορισμός του προγράμματος ύπνου σου, θα κάνει θαύματα για το μυαλό και το σώμα.

Οι παράγοντες που σε εμποδίζουν να χάσεις βάρος ακόμα και με δίαιτα και γυμναστική

Χρόνιο στρες

Το άγχος είναι μια πολύ γνωστή αιτία αύξησης του σωματικού βάρους.

Οδηγεί στην υπερκατανάλωση, κάτι που μπορεί να αναιρέσει οποιαδήποτε πρόοδο που έχουμε κάνει με τη διατροφή και την άσκηση. Τι κάνουμε λοιπόν;

Όταν το άγχος αρχίσει να αυξάνεται, επικεντρώσου στην άσκηση και γέμισε το ντουλάπι σου με υγιεινά σνακ  που θα σε κρατήσουν στο σωστό δρόμο.

Αρνητική κριτική 

Τίποτα δεν μπορεί να σε κάνει να χάσεις το κίνητρο για άσκηση και διατροφή πιο γρήγορα από το να μην πιστεύεις στον εαυτό σου.

Οι παράγοντες που σε εμποδίζουν να χάσεις βάρος ακόμα και με δίαιτα και γυμναστική

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αγαπήσεις τον εαυτό σου, να αγαπήσεις το σώμα σου ακριβώς όπως είναι και να προσπαθήσεις απλώς να φτάνεις όλο και πιο πολύ στην καλύτερη εκδοχή του «εσύ» σου, όχι κάποιας άλλης.

Και αυτό είναι το βασικότερο, αφού όλα είναι θέμα ψυχολογίας, πίστης και επιμονής.

What's Next