Αποξηραμένα φρούτα: Ποια θεωρούνται τo τέλειο θερμιδικά snack πριν το καλοκαίρι

Ποια να κρατήσεις στη διατροφή σου;
Αποξηραμένα φρούτα: Ποια θεωρούνται τo τέλειο θερμιδικά snack πριν το καλοκαίρι

Της Μάρως Καρούση

Το ότι το καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών είναι γεγονός. Το ότι η επιθυμία μας για γλυκό, δεν φαίνεται να μειώνεται, είναι επίσης γεγονός.

Και έτσι, εκεί ανάμεσα στα τέλη Απρίλη και το final countdown για την πρώτη μας εμφάνιση στις παραλίες, βρήκαμε την σολομώντεια λύση και τις ενδεχόμενες παγίδες που μπορεί να κρύβει.

Η λύση, λοιπόν, ακούει στο όνομα αποξηραμένα φρούτα -χωρίς ζάχαρη φυσικά- και αν δεν τα έχεις δοκιμάσει, ίσως έχει έρθει η ώρα να τα δεις με άλλο μάτι.

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και βιταμίνες και αρκετές άγνωστες λέξεις που δεν θα καταλάβει καμιά μας εύκολα, όμως αυτό που θα καταλάβουμε αναμφίβολα είναι πως έχουν πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, με τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα να μην αυξάνονται.

Αποξηραμένα φρούτα: Ποια θεωρούνται τo τέλειο θερμιδικά snack πριν το καλοκαίρι

Μπορείς να τα καταναλώσεις έτσι σκέτα για να σου καταπραΰνουν την πολύ πιθανή μανία για γλυκό, ή μαζί με τα δημητριακά σου ή για ακόμα περισσότερη «απελευθέρωση» των θρεπτικών τους στοιχείων, μαζί με ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Ποια είναι εκείνα που μπορούμε να καταναλώνουμε άφοβα, μιας και δεν είναι όλα τόσο αθώα;

Βερίκοκο

Είναι εξαιρετικά νόστιμο και ένα από τα καλύτερα snacks. Πάμε τώρα και στο θρεπτικό part, αφού είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, με βιταμίνη Α, C και σίδηρο.

Σταφίδες

Ίσως το πιο κλασσικό αποξηραμένο φρούτο, αφού κοντράρει στα ίσια το σταφύλι από όπου προέρχεται, με την είσοδο της και σε αλμυρές και σε γλυκές παρασκευές.

Καθόλου λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Με λίγα λόγια, 10 points στις σταφίδες.

Cranberries – Blueberries

Ήταν στα food trends τα τελευταία χρόνια και με το που εμφανίστηκαν έκαναν ιδιαίτερη αίσθηση και στην μαγειρική αλλά και στη ζαχαροπλαστική. Ενισχύουν την ενέργεια στο ανθρώπινο σώμα και λειτουργούν σαν την τέλεια ασπίδα προστασίας για τον οργανισμό.

What's Next