Της Μάρως Καρούση 

Όταν πρόκειται για εκείνο το διάστημα του μήνα που περιμένουμε ή και διανύουμε τις πρώτες μέρες από την περίοδό μας, υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν μπορείτε να προβλέψετε και δεν έχετε καμία ισχύ επάνω τους ώστε να τα σταματήσετε.

Αλλά τα νέα είναι ευχάριστα, γιατί μπορεί πολλά πράγματα να είναι ανεξέλεγκτα, αλλά κάποια άλλα είναι άκρως ελεγχόμενα και σήμερα θα τα μάθουμε.

Τι μπορούμε λοιπόν να ελέγξουμε;

Το πώς αισθάνεστε κατά τη διάρκεια της περιόδου σας αλλά και το να μείνετε ενεργοποιημένες και να σταματήσετε να νιώθετε συνεχώς κουρασμένες  στη διάρκεια όλης της περιόδου.

#1 Ύπνος

Ο ύπνος είναι κάτι πάρα πολύ βασικό όταν έχουμε την περίοδό μας, καθώς το σώμα χρειάζεται αυτή την 8ωρη ξεκούραση για να μπορέσει να ανασυνταχθεί και να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πόνο ή κράμπα.

Κεφάλαιο «περίοδος»: Κάνε τις δύσκολες μέρες του μήνα... εύκολες με τρεις κινήσεις

Μην τον στερείς από τον οργανισμό σου!

#2 Θερμοφόρα

Ή αλλιώς ένα από τα καλύτερα πράγματα στη Γη.

Η ζεστή αίσθηση μιας θερμοφόρας στην κοιλιά μας είναι τόσο χαλαρωτική και μπορεί να απαλύνει τους μύες μας, χαλαρώνοντας όλη αυτήν την ταλαιπωρία του σώματός μας και ελαχιστοποιώντας τις κράμπες.

Μην το παρακάνουμε, όμως, καθώς η υπερβολική ζέστη υπάρχει περίπτωση να αυξήσει τη ροή του αίματος.

#3 Νερό

Μπορεί να φαίνεται περίεργο ότι πρέπει να πίνεις περισσότερο νερό όταν αισθάνεσαι τα πιο φουσκωμένη και πρησμένη, αλλά όσο περισσότερο νερό καταναλώνεις, τόσο πιο εύκολα θα απομακρύνεις όλο αυτό το πρήξιμο που αισθάνεσαι στο σώμα σου.

Κεφάλαιο «περίοδος»: Κάνε τις δύσκολες μέρες του μήνα... εύκολες με τρεις κινήσεις

Έτσι, εκείνες τις μέρες πιες 8 με 10 ποτήρια νερό το λιγότερο, και κράτα ενυδατωμένο τον οργανισμό σου σε όλη την διάρκεια.