Τι συμβαίνει επιτέλους με την καμπάνια της Lacta για τον Άγιο Βαλεντίνο;

#ΑctForLove.
Τι συμβαίνει επιτέλους με την καμπάνια της Lacta για τον Άγιο Βαλεντίνο;

Της Μάρως Καρούση 

Εάν υπάρχει ένα προϊόν που συνδέεται άρρηκτα με τη γιορτή των ερωτευμένων όπως χαρακτηρίζεται η 14η του Φεβρουαρίου, είναι η Lacta.

H πολύ διάσημη και αγαπημένη σοκολάτα, μας έχει συνηθίσει σε φαντασμαγορικά projects για αυτή τη μέρα, από μυστικά μηνύματα που μπορείς να γράψεις σε κάποιον μέσω αυτής, μέχρι ταινίες που δίνουν το ιδανικό φινάλε, σε ιστορίες που έστειλε ο κόσμος και δεν εκτυλίχθηκαν όπως έπρεπε. 

«Κάθε ζευγάρι είναι διαφορετικό. Ο τρόπος που αγαπά ο ένας τον άλλο είναι το μόνο που μετράει»

Τι συμβαίνει επιτέλους με την καμπάνια της Lacta για τον Άγιο Βαλεντίνο;

Φέτος, η καμπάνια της Lacta όμως, πήγε ένα βήμα παραπέρα, δίνοντας μια «γροθιά» στα στομάχια της φαινομενικά πολύ προχωρημένης κοινωνίας μας.  

«Η αγάπη είναι αγάπη. Δεν έχει σύνορα»

Τι συμβαίνει επιτέλους με την καμπάνια της Lacta για τον Άγιο Βαλεντίνο;

Με moto το #ActForLove και γενικότερο μήνυμα το «Ελάτε να καταρρίψουμε τα στερεότυπα στην αγάπη», 28 καθημερινά ζευγάρια, που θα συναντήσεις στην πολυκατοικία σου, στο δρόμο σου, στο μαγαζί που συχνάζεις, φωτογραφήθηκαν, μιλώντας για την αγάπη τους.  

«Η αγάπη δεν χωράει στερεότυπα»

Τι συμβαίνει επιτέλους με την καμπάνια της Lacta για τον Άγιο Βαλεντίνο;

Κάτι που έχει ξεσηκώσει πληθώρα σχολίων που προσβάλλουν μάτια, ηθική και την έννοια της αγάπης που προάγεται υποτίθεται τη συγκεκριμένη μέρα.  

«Όπου υπάρχει αγάπη δεν υπάρχει εμπόδιο» 

Τι συμβαίνει επιτέλους με την καμπάνια της Lacta για τον Άγιο Βαλεντίνο;

Αλλά δεν θα σταθούμε σε εκείνα τα σχόλια, ούτε στο κομμάτι ότι πρόκειται για μια διαφημιστική καμπάνια εταιρείας, και συνέβη για μαρκετίστικους λόγους. 

«Πρέπει να προσπαθήσουμε να αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα» 

Τι συμβαίνει επιτέλους με την καμπάνια της Lacta για τον Άγιο Βαλεντίνο;

Θα σταθούμε στην ρεαλιστική ματιά της αγάπης, σε αυτή που έχει αληθινά χαμόγελα και δηλώσεις όπως «Είμαστε απλώς δυο άνθρωποι που αγαπιούνται», χωρίς να δώσουμε βάση από ποιο ζευγάρι ειπώθηκε, γιατί αλήθεια σε νοιάζει στο τέλος τέλος;

Η Lacta φέτος μέσα από αυτή την καμπάνια έκανε σπουδαία βήματα προόδου κατά του ρατσισμού και της ομοφοβίας, γιατί όπως λέει και η λεζάντα των εξαιρετικών ασπρόμαυρων φωτογραφιών…

«Αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης».